Клас________
Прізвище, ім'я, та по батькові
Вересень
|
Жовтень
|
Листопад
|
Грудень
|
Січень
|
Лютий
|
Березень
|
Квітень і
Дати місяця
|
|||||||||||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
||
Травень
|
Відсутність учня(учсниці) в школі позначається: синім кольором — відсутність за хворобою; зеленим
кольором — відсутність з поважної причини; червоним кольором — відсутність без поважних причин, довідки немас. Учитель використовує
кольорові чорнила для позначення кількості пропущених уроків за певними
причинами.
Виступ
команди 4 класу
Степанівської
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1
на районному етапі природничо-математичного конкурсу «Совенятко»
Доброго дня вам, вже
сонечко сяє,
промiнчиком нiжним всіх зігріває, лагiдно в щiчку вас приголубить, прошепче на вушко, що хтось вас любить. Всіх присутніх в цьому залі ми вітаємо!
. МИ...
Ті, що вийшли на цю сцену... . МИ... Ті, що стоять перед вами... . МИ... Ті, що говорять ці слова... 4. Ми - Разом. Команда ФІЛІПС Степанівської з загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Сумської районної ради Сумської області фантастичні ,інтересні легкі на підьом,індивідууми природолюби СТЕПАНІВКИ »
Капітан в команді – я,
Всі ми є одна сім»я.
Вмію всіх зібрати враз,
Командир він просто «клас».
Я Максим,Максюха
Максик!
Я не ідеал та все ж,
непоганий математик
В нашій групці є
дівчата,
Ми веселі, заводні. Ми навчаємось завзято І працюєм від душі, Кожна з нас-є особистість, І у кожної талант
Хтось і віршики напише,
І накрише хтось салат…
Аліна й Аня, модні,
класні,
Вони знають все про всіх, І якщо у вас проблеми, То звертайтесь, ось до них.
Лєра в нас дівчина
гарна:
Чорноброва і струнка, Скромна, чесна, працьовита, І смішна, і гомінка!.
Ми б хотіли побажати
вам всім радості,
добра!
Ну а ще: здоров'я, щастя, Спілкування і тепла!
Ми прийшли на цю землю, щоб жити, працювати, розвиватися
, творити.
Але ніколи не забуваймо про те, що кожен із нас і всі
ми разом узяті — невід’ємна частинка матінки — природи.
Без неї ми ніщо, бо обійтися ніхто з нас не може ані без води, ані без
повітря, ані без Сонця, ані без її щедрих дарів, якими вона нас годує.
І не можемо ми протистояти її силі,.
Та світ навколо нас такий чарівний, таких квітучий і радісний, що людині
тільки б захоплюватись ним та берегти цю чудову і неповторну красу,.
Людська діяльність багато знищує природних ресурсів, нищить бездумно свою
Землю і може настати незабаром такий час, коли природа стане проти людей, щоб
людство задумалось, що наша Земля жива, що вона вимагає до себе кращого
ставлення і накаже людей.
То щоб цього не сталося, треба вже сьогодні задуматись над своєю
діяльність і навчитися жити на планеті в гармонії з природою, не тільки
споглядати її красу і користуватись її благами, але й дбати про її цілісність
і непорушність.
Відчувати її потреби, прислухатись, про що співає Земля.
|
Ми приййшли на цю землю,щоб змінити
світ на краще!
Люди не можуть жити без чистого повітря, води, свіжої
зелені, сонячних променів.
А усе живе вимагає уваги й поваги. Ніякі твори мистецтва
не замінять картин не займаної природи
Отже:
В нашій школі створена екологічна стежина,яка є полігоном
для еколого-краєзнавчої роботи.
Протяжність маршруту близько одного кілометра,на ньому
розташовані 6 зупинок.
Природні умови багатьох зупинок дозволяють повною мірою
побачити взаємодію та взаємозалежність живої та неживої природи й ті зміни,які
відбуваються в процесі господарської діяльності людини.
Робота на екологічній стежині проходить під девізом: « Знайомтесь:
1 зупинка « Квітковий водограй»
З перших кроків по
землі дитина входить у світ квітів. Вони оточують нас повсюди- на лузі та у
лісі,у створених умілими руками чудових веселкових квітниках,в орнаментах
вишивок . І кожна квітка має свою вдачу,сво ї таємниці,свою вроду.
Чудово,коли школа,ніби віночком,оточена квітами.
Ми прикладаємо багато зусиль,щоб наш другий дім був
затишним та красивим ,тому висаджуємо квіти на шкільному подвір’ї
Квіти, квіти... Чарівні квіти,
Кольорові, великі й малі... Ви умієте душу зігріти, Бо й самі ви — душа землі. |
||
Які дивовижні ці квіти,
У кожній чарівність своя. Всі різні, та й що говорити — У квіти закохана я.
Дивитись годинами можна
На ніжні пелюстки в росі. Дивує і радує кожна, А щастя дарують усі.
1дів. Які квітки чудові, подивися, як гарно пахнуть, і
такі великі!
2дів. Так, за останні дні так розцвілися, здається, що
ніколи вже не зникнуть.
1дів. Ой, що це, глянь, у квітці хтось ночує!
2дів. Та це ж Дюймовочка, нехай-но нас почує!
Разом Агов, Дюймовочко!
Д. Ой, як я довго спала!
Та сон не був чудовим, був страшним,
Вночі повітрям дихала важким,
Бо забруднили і повітря, й ріки,
І вже нектари чисті нам не пити.
Серед природи чистої не жити!
1дів. А чим же суконьку і личко забруднила?
Д. Це я росою на зорі бродила.
2дів. Так роси ж чисті, здавна всім відомо!
Д. Уже не чисті. І природу домом уже не сміють люди
називати.
1дів. Ой ні, Дюймовочко, не треба так казати!
Бо мусять люди врешті зрозуміти,
Що нам на цій планеті
Треба жити!
І ще розквітнуть квіти на світанку,
І чисті роси вмиють личко зранку.
І вся планета в танці закружляє:
Майбутнє світле все живе чекає!
|
||
Я люблю на клумбах квіти,
В лісі і у полі. Всі народжені радіти І жити на волі.
Та красу цю не марнуйте,
Не зривайте, люди. Не топчіте, не руйнуйте, Згубите — не буде.
Без краси нам не прожити —
Серце опустіє. Доки є ще в лузі квіти — То живе надія.
Що у душах сонце буде
Сходити щасливо. Не зривайте квітів, люди, Хай росте це диво.
Краще посмішку даруйте,
Ніжне слово, ласку. Не рвіть квітів, не марнуйте Цю красу, будь ласка. |
||
Третя зупинка-
річка Сумка
Без малих річок неможливе існування і великих.
Річка Сумка бере початок біля хутора Сумка Сумського
району і впадає в річку Псел – притоку Дніпра- біля м. Суми.
Річка Сумка має 11 приток загальною площею 36 кілометрів. Довжина річки 29
кілометрів.
Ширина русла в межах Степанівки-6 кілометрів..
Живиться річка підземними водами.
По берегах є багато джерел,у річку
стікають дощові і талі води. Воду Сумки використовують промислові підприємства.
Для цього збудоване Косівщинське водосховище.
Береги річки є чудовим місцем відпочинку населення.
В Врічціводитьсяриба:плотва,червоноперка,карась,лин,щука,окунь,лин,піскар,в’юн.
Разом з тим, вона знаходяться у занедбаному стані.
Вирубування дерев і чагарників вздовж берегів, скидання неочищених стоків, не
тільки завдають річці значної шкоди, але й загрожують її існуванню.
Боляче дивитись, як гине річечка нашого рідного краю, наша скромна красуня Сумка.
Боляче дивитись, як гине річечка нашого рідного краю, наша скромна красуня Сумка.
Вона ще
сподівається, що ми допоможемо їй.
І тоді вона
весело, стрімко побіжить по селищу, приваблюючи людей.
Вона мріє, що
вода в ній стане
прозора та чиста, як небо, ясна,
Що квітами, небом запахне вона.
В ній райдуги стрічки б свої полоскали,
І річка, повірте, гарнішою б стала.
прозора та чиста, як небо, ясна,
Що квітами, небом запахне вона.
В ній райдуги стрічки б свої полоскали,
І річка, повірте, гарнішою б стала.
Наша Сумка чекає від нас допомоги, пробудження
людської свідомості, просить і дорослих, і малих не засмічувати її.
Зачерпнув
води я цілий кухоль.
П’ю її з надією в душі:
Так улий же в мене силу духу,
Дай снаги, на подвиг надихни.
Хай не буде горя і біди.
у джерельної, у чистої води,
П’ю її з надією в душі:
Так улий же в мене силу духу,
Дай снаги, на подвиг надихни.
Хай не буде горя і біди.
у джерельної, у чистої води,
Джерельце- четверта зупинка
Джерело знаходиться на лівому березі річки і упорядковане
учнями школи.
Тут можна посмакувати прохолодної джерельно чистої
води,відпочити
Село розмаєм зацвіло,
Коли знайшли ми джерело,
Припали спраглими устами.
У нім вода була жива,
Ота - що серце напува,
Та - що доводить до нестями.
Коли знайшли ми джерело,
Припали спраглими устами.
У нім вода була жива,
Ота - що серце напува,
Та - що доводить до нестями.
З-під верби б’є мале джерело,
Там ромашки цвітуть у тепло І пташина до нього летить, Щоб живої водиці попить.
А воно дзюркотить і співа,
Бо вода в ньому й справді жива, Напуває ромашковий світ, Посилає веселий привіт.
Я розчищу мале джерело,
Щоб ще краще співати могло, Напувало дерева й траву, Всім давало водичку живу!
П’ята зупинка «Лісопосадка»,яка розташована на правому
березі річки,де можна ознайомитись з рослинами рідного краю,полюбуватись
білокорими красунями берізками
В кожну пору тут чарівно.
Навесні тут світло, дивно.
Море звуків оживає, Море квітів розквітає. Влітку має гарну вроду І дарує прохолоду,
Восени тут поетично,
Кольорово і незвично. Листя з дерева злітає Всі стежинки застеляє. А зимою тут чудово, Мовчазно, а ще казково. Всі дерева сплять і мріють, Лиш ялинки зеленіють. |
|||
Остання зупинка-«Сміттєзвалище».
Тут видно,якої шкоди завдає природі людина і як це
впливає на навколишнє середовище. Але
Ми вірим в те, що кожен з нас усіх
Посадить сад, чи дерево, чи квіти
В Степанівці. І буде щастя й сміх
І завжди тут здорові будуть діти.
А для цього
Гартуй свій дух і волю й тіло,
Берися за роботу сміло.
Уже тепер з маленьких літ
Іди добро творити в світ!
Свій голос віддаю за матінку-природу
За чистоту Землі, красу і вроду.
За екологію довкілля і душі.
Ставай і ти й діла свої верши.
Очистимо Землю від бруду і скверни,
Посіємо скрізь доброти й квітів зерна!
Хай буде планета красива й зелена
Для щастя, добра і для тебе й для мене!
Нам треба довкілля своє відновити.
Бо все прийшло в цей світ, щоб жити.
Посели в своє серце любов і терпіння,
Добрі помисли й слово, а ще співчуття.
Щирість думки і щедрість, і чисте горіння.
Стане кращим, світлішим відразу життя.
Добрі помисли й слово, а ще співчуття.
Щирість думки і щедрість, і чисте горіння.
Стане кращим, світлішим відразу життя.
А на прощання хочу вам сказати:
Дерева, квіти, звірі та птахи
Не завжди вміють добре захищатись
Якщо ж то будуть знищені вони,
То на планеті ми залишимось одні.
Не завжди вміють добре захищатись
Якщо ж то будуть знищені вони,
То на планеті ми залишимось одні.
Давайте будем все
оберігати:
Джерела, ріки, квіточки малі.
Любить всім серцем й завжди пам’ятати,
Що ми є часточка природи на Землі
Джерела, ріки, квіточки малі.
Любить всім серцем й завжди пам’ятати,
Що ми є часточка природи на Землі
Немає коментарів:
Дописати коментар